Există site-uri care sperie vizitatorii…

23 01 2009


O promovare bună pe Internet poate aduce mulţi clienţi dacă este făcută într-o manieră în care să atragă clienţii, nu să-i sperie. Acum ceva timp, am intrat pe un site care era conceput foarte ciudat şi greu de folosit. Ideea de bază era ca arata ca bordul unei maşini, şi făcea nişte zgomote foarte enervante. Ciudat e că business-ul de care vorbesc nu promova nimic care să aibă legătură cu maşini, era vorba despre o firmă de consultanţă. Nu cred că am stat mai mult de 20 de secunde, culorile, ideea şi sunetul nu m-au convins să le fiu client, ba mai mult m-au convins să ies de pe site. După părerea mea un site trebuie să fie simplu, uşor de utilizat, să nu fie foarte zgomotos, şi să atragă atenţia nu prin culori stridente, ci prin ideile expuse. Putem să arătăm potenţialul firmei printr-o descriere a acţivităţii, prin prezentarea unui portofoliu de clienţi, prin oferirea unor informaţii concrete, nu prin fluturaşi şi floricele. Trebuie să dovedim inteligenţă şi creativitate, prin expunerea unor idei care să atragă clienţii. Ar putea să existe totuşi o problemă, ce site ar putea să conceapă un strat-up, ţinând cont că nu au nici portofoliu de clienţii, şi cu siguranţă nici o istorie în spate. Cred că un astfel de site ar trebui să se bazeze pe potenţialul membrilor din firmă, pe realizările lor, şi de ce nu pe exprimarea voinţei şi a ambiţiei de care dau dovadă. O echipă tânără, ambiţioasă, cu idei noi, cu potenţial poate avea succes dacă ştiu cum să pună în valoare pe site calităţile lor.
Sintetizând, un site simplu şi uşor de utilizat va fi întotdeauna mai apreciat decât un site complicat şi greu de înţeles.

Cătălina Mitroi

Advertisements

Actions

Information




%d bloggers like this: