Grupul de presă Realitatea-Caţavencu a instaurat Codul Verde

23 01 2009


Cod Verde este primul proiect de mediu realizat de un trust media din România. Prin intermediul acestei campanii, grupul media Realitatea-Caţavencu îşi propune să-i responsabilizeze pe români cu privire la problemele din mediul înconjurător.

cod-verde

În acelaşi timp, Cod Verde îi invită pe tineri să se inscrie la concursul Teen Green Spirit. Cei care vor să participe la acest concurs trebuie să aibă sub 18 ani şi să realizeze un filmuleţ de maximum 1 minut care să marcheze îngrijorarea lor faţă de starea mediului. Marele premiu al concursului este de 1.000 de euro. Filmuleţele înscrise în concurs le puteţi vedea pe site-ul www.codverde.ro.

Totodată, pentru a promova un jurnalism responsabil, o dată pe lună, toate produsele de presă ale trustului abordează culoarea verde prezente în elementele de grafică specifice şi dedică un spaţiu editorial semnificativ problemelor de mediu cu care se confruntă România.

În perioada 17-19 ianuarie 2009, Cod Verde a susţinut primul eveniment cinematografic Eco realizat în Europa de Est. Este vorba de „Green Planet Blues” organizat de Asociaţia Aristoteles Workshop în colaborare cu AVIS, Discovery Channel Europe şi Centrul Naţional al Cinematografiei. Prin proiecţii de film, dezbateri şi expoziţii „Green Planet Blues” şi-a propus să stimuleze conştiinţa publicului cu privire la degradarea ireversibilă a mediului înconjurător.

Realitatea-Caţavencu a instaurat Codul Verde în luna octombrie 2008. Cu siguranţă, acest grup de presă s-a bazat pe vizibilitatea sporită pe care poate să o ofere campaniei, iar pentru că oamenii creditează mass media, succesul nu a întârziat să apară.

Surse:

www.codverde.ro

http://www.bizcity.ro/eveniment/primul-eveniment-cinematografic-eco-din-europa-de-est-la-sibiu-44849.html

Nadia Nazarchevici

Advertisements

Actions

Information




%d bloggers like this: