Iniţiativă interesantă pentru marketingul online din România

23 01 2009

Analizând marketingul online din România se poate observa uşor că de multe ori apar campanii care nu au în spate o strategie bine pusă la punct. Se investesc sume importante fără a se avea în vedere obiective clare.

Toată lumea are un site al companiei, dar nu întotdeauna acesta conţine informaţiile necesare pentru a-i convinge pe consumatori să încerce produsele sau serviciile oferite.

O mare parte din site-urile din România se concentrează pe oferirea de informaţii referitoare la istoricul firmei şi deseori descriu produsele insuficient sau folosind un limbaj mult prea tehnic. De cele mai multe ori nu găsim o strategie prin care să se încerce transformarea vizitatorului într-un client. Prin urmare, multe companii din România nu utilizează potrivit oportunităţile pe care le oferă mediul online. Realizează un site doar pentru că ştiu că e bine să îşi facă simţită prezenta pe internet, dar nu fac mai nimic ca să se diferenţieze de ceilalţi.

Ţinând cont de aceste probleme existente pe piaţa din România am descoperit o iniţiativă interesantă care încearcă să ajute la dezvoltarea mediului online – Next Online Players. Organizatorii au plecat de la aceeaşi premiză şi anume insuficienta dezvoltare a segmentului de afaceri online şi au încercat să ofere celor interesaţi informaţiile necesare pentru a reuşi.

La eveniment au participat reprezentanţi ai firmelor care au avut succes în acest domeniu şi de asemenea s-a organizat un concurs de idei pentru tinerii antreprenori, pentru a-i ajuta pe aceştia să găsească un partener strategic care să le finanţeze proiectele.

Observând această iniţiativă cred că marketingul online din România are şanse reale de dezvoltare în perioada următoare.

Sursă: http://www.nextonlineplayers.ro/conceptul-next-online-players/

Aura Nedelcu


Actions

Information