Piaţa de marketing direct din România face paşi mici, dar siguri

23 01 2009

Potrivit Asociaţiei Române de Marketing Direct (ARMAD) această piaţă a înregistrat o creştere cu aproximativ 22%, în anul 2008, ajungând la 25 de milioane de euro.

Şi totuşi, piaţa de marketing direct din România s-a confruntat pe parcursul anului trecut şi cu unele probleme. În primul rând, în ultimii doi ani, Poşta Română a mărit tarifele preponderent pentru serviciile utilizate de marketingul direct. Acest lucru a condus la creşterea bugetului consumat pentru costuri, în defavoarea celui dedicat creativităţii. Astfel, unii clienţi au decis să apeleze la alte canale de comunicare sau chiar s-au orientat spre alte medii, cum ar fi online-ul sau sms-ul.

Marketingul direct descrie activitatea de promovarea a serviciilor şi produselor destinate direct clienţilor. Cele mai utilizate servicii de marketing direct pot fi considerate sms-ul, fax-ul e-mail-ul, poşta obişnuită, precum şi alte mijloace care, fără îndoială, şi-ar găsi eficienţa şi în companiile din România, dacă s-ar investi mai mult în aceste activităţi.

Sursa:

http://www.bizcity.ro/marketing/piata-de-marketing-direct-25-milioane-euro-in-2008-39116.html

Nadia Nazarchevici

Advertisements

Actions

Information

One response

9 04 2009
Serban

ar trebui sa isi mai imbunatateasca si calitatea serviciilor




%d bloggers like this: