Poveşti cu pitici, zâne, iepuraşi şi pocuşori care îţi păstrează economiile…

23 01 2009


Pe toţi ne atrag poveştile într-o oarecare măsură… pe de altă parte de mici am aflat ca poveşile au întotdeauna final fericit. În lumea bancară au început să se dezvolte din ce în ce mai multe strategiile de marketing narativ. ING, HVB Bank Ţiriac sunt doar 2 exemple de bănci care folosesc acest tip de strategie.

În prima reclamă câţiva pitici de grădină vorbesc într-o zi însorită despre obţinerea unui credit pentru orice. Este o idee originală, creativă, care merită reţinută. Dacă şi piticii de grădină iau credit pentru orice, atunci…

În cel de-al doilea episod piticii discută la sediul băncii despre fuziunea dintre HVB Bank şi Banca Ţiriac.

Un alt exemplu este ING care şi-a construit o imagine de basm pentru a ieşi din tipare. Au demonstrat printr-o serie de povestioare, că în reclamele prin care se promovează serviciile pe care le oferă o bancă nu trebuie neapărat să apară un tip îmbrăcat la patru ace care e gata să-ţi ofere un credit… aşadar se poate şi cu zâne. Nu mai sunt credibili tipi îmbrăcaţi la costum, sau cel puţin sunt mai credibili spiriduşii. Dar, ne plac poveştile şi cei care fac strategii de marketing stiu asta.
Oricum sper ca toate poveştile din această perioadă să aibă un final fericit…

Surse:

www.ing.ro/

www.unicredit-tiriac.ro/

www.youtube.com

Cătălina Mitroi

Advertisements

Actions

Information




%d bloggers like this: