Un week-end de „vis” alături de…..

23 01 2009


Marketing-ul online nu funcţionează corespunzător în toate firmele…mai rău fac firmei decât să-şi îmbunătăţească imaginea.

Am făcut greşeala să comand 2 telefoane online de la o firmă prestigioasă de telefonie mobilă. După efectuarea comenzii am primit un mail în care mă anunţau ca marfa va fi livrată în maxim 2 zile lucrătoare. Am stat foarte liniştită 2 zile, şi în a treia zi am sunat la relaţii cu clienţii să văd ce se întâmplă. Atunci a început calvarul….Timpul mă presa îngrozitor, aveam nevoie de ele până sâmbătă. Am vorbit la telefon cu tot departamentul, mă pasau de la unul la altul, la un moment dat chiar mi-au dat un nr. greşit de telefon numai ca să scape de mine. Mi-au promis că se va rezolva…vineri, sâmbătă, duminică…am vorbit cred că cel puţin 10 ore cu ei…au fost parte integrată din week-end-ul meu de „vis”. Luni, ajung la serviciu, îi explic situaţia şefului meu care primise un mesaj conform căreia comanda fusese anulată… Sun la ei şi încep să-mi explice că telefoanele nu mai sunt în stoc, deşi le plătisem. Aşa că am anulat definitiv comanda…

Uff… şi de parcă n-ar fi fost de ajuns după această experienţă primesc mesaj în ziua următoare care mă anunţa ca de acum încolo mă vor taxa dacă efectuez mai mult de 3 apeluri pe lună la serviciul de relaţii cu clienţii. Cred că aceasta a fost cireaşa de pe tort…
Concluzia pe care am tras-o din această experienţă este că marktingul online poate aduce mari prejudicii dacă nu e făcut cum trebuie.

Cătălina Mitroi

Actions

Information




