Copiii, clienţi indirecţi ai marketingului online

24 01 2009


Nu pot afirma că am apelat de multe ori la serviciile magazinelor online, sau că sunt o clientă fidelă a acestora, deşi ştiu foarte bine că este “la modă” să faci shopping virtual.
Tot ce contează este faptul că mulţi îşi fac “cumpărăturile” de pe net, şi chiar aprob această “atitudine”, mai ales că şi eu am “apelat” când nu am putut să găsesc ceva în magazine sau când nu am avut timp să mă duc pe la acestea.


Ţinând cont de statistici, în România, dintre tinerele familii, 1 din 3 are cel puţin un copil. Trebuie să ne gândim cât de ocupaţii sunt aceşti tineri părinţi şi că îşi pot neglija copiii într-o oarecare măsură, fără să vrea.
Ştim sau probabil bănuim că un copil are nevoie de “n” lucruri, de mult mai multe decât am avea noi, adulţii. Suzetele, biberoanele şi căruciorul sunt doar câteva din nenumăratele exemple.
Acum trebuie să luăm în considerare şi că părinţii au serviciu, sunt ocupaţi şi nu mai au timp să se ducă foarte des la magazinele destinate celor mici. Aşa că magazinul online hopa-sus.ro a venit exact “la fix”, cu soluţia perfectă pentru aceşti părinţi.


Preţurile sunt rezonabile, iar cei care au cumpărat de aici chiar s-au declarat mulţumiţi atât de calitatea produselor cât şi de rapiditatea livrărilor la domiciliu. Mai mult, în ultimul timp au crescut vânzările produselor pentru copii cu până la 20% faţă de anii anteriori, atât online cât şi în magazinele de pe piaţă.
Chiar dacă pe mulţi nu îi interesează decât alte tipuri de magazine online, e totuşi bine de ştiut şi un magazin virtual de acest gen, fiindcă aproape toţi, mai devreme sau mai târziu trecem prin momentul când avem şi un copil. Aşa că, şi produsele pentru bebeluşi sunt importante…


http://www.hopa-sus.ro/


Maracine Cristina

Actions

Information




