Interviu cu un Tânăr Marketer, Alina Bădulescu

24 01 2009


Alina Bădulescu este o tânără absolventă a Academiei de Studii Economice. Ceea ce este interesant de văzut este şi punctul de vedere al unui tânăr marketer, şi nu numai al specialiştilor.


C.G. Cum se prezintă Alina Bădulescu?
A.B. Absolventă a Academiei de Studii Economice din Bucureşti, Facultatea de Marketing în 2007. Actualul post este primul în domeniul marketingului, la SC MEDIA NET SRL.


C.G. Ai putea face o scurtă prezentare a companiei în cadrul căreia lucrezi?
A.B. Medianet S.R.L. este o firmă care activează pe piaţă din 2001, în Craiova, judeţul Dolj lansându-se şi dezvoltându-se ca o firmă producătoare de software. Dinamica activităţii a fost una rapidă şi într-un an au reuşit să se integreze pe orizontala dezvoltând o paletă largă de servicii.
De-a lungul timpului au încercat să aducă un plus de valoare produselor şi serviciilor lor prin inovaţie. Astfel, au dezvoltat o echipă tânără, dinamică şi creativă. preţuind şi punând accentul pe calitate şi pe adaptare rapidă la nevoile clienţilor şi cerinţelor pieţei. Activitatea companiei este pe de o parte aceea de administrare a portalului ClubAfaceri.ro, ulterior adaugand la portofoliul sau siteuri din cele mai variate domenii precum financiar-Ghiseulbancar.ro, moda-Flu.ro, magazin online de bricolaj-Bricoshop, divertisment-Cere.ro, iar pe de altă parte aceea de web developer, prin departamentul de web design. (Portofoliul se poate accesa la adresa: http://www.medianetdesign.ro).


C.G. Cât de important este departamentul de marketing pentru această firmă?
A.B. Departamentul de marketing este important deoarece coordonează activităţtiile actuale şi face previziuni pentru viitor ale toturor siteu-rilor deţinute.


C.G. Care ar fi principalele dificultăţi întâlnire în cadrul acestui departament?
A.B. Cea mai semnificativă dificultate ar fi faptul că unerori suntem nevoiti să ne axam mai mult pe online deoarece axarea pe offline nu dă întodeauna rezultatele scantate.


C.G. Care este principala strategie de marketing folosită?
A.B. Parteneriatele media încheiate cu firmele organizatoare de evenimente şi organizarea de concursuri cu premii


C.G. Cât de repede se văd rezultatele folosirii acestei strategii?
A.B. Destul de repede fiind pe online, iar de obicei pe paginile site-urilor există bannere care anunţă acest eveniment la fel şi pe site-ul partener.
În cazul concursurilor putem monitoriza uşor numărul de înscrişi la concurs.


C.G. În ce mod afectează criza financiară departamentul de marketing?
A.B. Este afectată partea de promovare offline, flyere, obiecte promoţionale( când se realizează în cantităţi considerabile ). Se reduc costurile pentru acţiuni offline.


C.G. În cazul în care consideri că este afectat, care crezi că ar fi soluţiile alternative ce ar putea fi folosite?
A.B. Atragerea de noi vizitatori pe site prin articole de interes, organizare de concursuri cu premii.


Gherghe Cristina

Advertisements

Actions

Information




%d bloggers like this: