Twix- Brand experience

24 01 2009


Ce înseamnă brand experience? Ce este un brand interactiv? Ne arată Twix (și agenția de publicitate Nitro), prin campania online “Get the girl”. Un concept creativ, inteligent, amuzant, care reușește să atragă publicul printr-un joc simplu, interactiv, un fel de “choose your own adventure”. Ideea campaniei constă în poziționarea produsului și asocierea lui cu una dintre situațiile cele mai banale și comune din viața fiecăruia, agățatul.


Jocul constă în construirea unui scenariu cu două variante de deznodământ: protagonistul reușeste sau nu să “get the girl”. Prin urmare, tot ce trebuie să faci este sa-l ajuți să treacă peste momentele cheie ale agățatului, să treacă de Bruce, Francois și de proprile-i gafe, adică, alegându-i replica potrivită poți continua povestea. Nu trebuie să-ți faci griji dacă faci vreo mișcare greșită, ai a doua șansă, adică poți ajunge uțor la un happy end.


Fiecare moment de decizie este un moment Twix. O campanie centrată exclusiv pe brand și având ca unelte experiența personală (asociată cu produsul) și angajarea, implicarea consumatorului. O campanie care a stârnit interes și curiozitate prin simplul fapt că te implică emoțional. Este o campanie axată pe individ și nu pe comunitate, pe brand și nu pe consumator, pe experiența și nu pe utilitate. Astfel, asistăm la un exemplu în care o campanie reușește cu succes să transpuna comunicarea de brand într-un limbaj simplu specific consumatorului.


Hlușcu Marilena, 2 ani

Advertisements

Actions

Information




%d bloggers like this: