Coca-Cola Zero “se simte cu toate simţurile”

26 01 2009

O nouă şi inedită campanie Coca- Cola: Coca-Cola Zero “Tongues and Eyeball” inspiră şi încurajează consumatorii să găsească fericirea în moduri despre care se crede că sunt imposibile. În această campanie cele cinci simţuri sunt reprezentate de personaje animante: Ochiul, Creierul, Degetul şi cele două Limbi, în timp ce dialogul lor marchează un “paradox”: gustul autentic de Coca-Cola al Coca-Cola Zero.

Personajele sunt unice, la fel şi dialogul lor: Limba, Ochiul, Creierul şi Degetul. Cele două Limbi testează gustul autentic de Coca-Cola, în timp ce Ochiul vede sticlă cu etichetă care mentionează zero zahăr. Degetul şi Creierul se alătura acestei dispute.

O expunere interesantă mai ales că prin folosirea bărbaţilor ce dau grai simţurilor, cei de la Coca-Cola ating şi targetul masculin, mai puţin fidel până acum băuturilor light.

Din păcate spotul a fost catalogat drept inteligent de către specialişti dar scârbos de publicul larg, implicit targetul lor. Noroc cu Fabrica de Fericire care mai spală ruşinea!

Anca Predus

Advertisements

Actions

Information

2 responses

4 02 2009
inalbsinegru

in calitate de consumator de publicitate si candidat la postul de “publicitar”, eu spun ca reclama putea fi mult mai bine facuta, fiindca asa cum e, chiar e scarboasa. ideea poate fi transpusa mult mai bine, mai ales atunci cand castigi zeci mii de euro pe luna ca sa faci un asemenea spot

11 05 2009
Tutu

Creierul si degetul???Astia unde apar????




%d bloggers like this: