Napolact, o poveste plină de tradiţie

9 01 2009

Napolact ne surprinde din nou, dar în acelaşi stil Ca odinioară…

”Suflet în bucate” este cel mai recent proiect Napolact realizat împreună cu agenţia de publicitate Propaganda. Odată cu noua gamă de produse, Napolact pune suflet în bucate pentru a crea ideea gustului unic de odinioară. Noile produse se adresează celor care au deprins meşteşugul gătitului ca acasă, căci ei sunt cei care ştiu, cel mai bine, că în bucătărie orice detaliu contează: oala cu smalţul sărit şi un pic arsă, lingura de lemn şi dragostea mamei. Acesta este mesajul pe care ni-l transmite ”Suflet în bucate”.
napolact

O poveste care prinde foarte bine, pentru că implică direct consumatorul în experienţa trăită de eroii acesteia şi pentru că ne oferă ocazia de a ne reîntoarce în fascinanta lume a copilăriei. Spotul realizat pentru promovarea acestei campanii este deja difuzat la TV. Îl puteţi (re)vedea aici.

Totodată, consider că succesul poveştilor Napolact se datorează şi vizibilităţii permanente a brandului. Consumatorul are încredere în produsele Napolact, pentru că acestea inspiră prospeţime şi tradiţie, iar Napolact alimentează constant această încredere prin eroii şi poveştile pe care ni le oferă, în care ne regăsim şi care ne merg direct la suflet.

Napolact a început colaborarea cu Propaganda în anul 2005. La baza acestei colaborări a stat un proces de rebranding, care a asigurat o bună diferenţiere a produselor pe piaţă şi a determinat o creştere substanţială a notorietăţii brandului. Au fost schimbate atât logo-ul, cât şi ambalajul produselor, iar sloganul „Ca odinioară” a definit, cum nu se putea mai bine, noua poziţionare Napolact, adevărat continuator al tradiţiilor româneşti în arta prelucrării lactatelor.

Sursa: PrWave

Nadia Nazarchevici

Advertisements

Actions

Information




%d bloggers like this: